Hračky a hry pro děti od 3 let, Strana 3
Nejprodávanější
Výpis produktů
Objevte zábavu a zlepšení rovnováhy s balančním prknem Waikiki Beach od Goki. Toto kvalitní dřevěné prkno s protiskluzovým korkem nabízí skvělý trénink pro děti i dospělé....
Perfektní nástroj pro malé průzkumníky, kteří chtějí vše měřit a objevovat svět kolem sebe. Díky délce 10 metrů poskytuje dostatečný rozsah pro měření venku i uvnitř. Tento...
S tímto barevným padákem a sadou 15 házecích pytlíčků přichází jedinečná příležitost spojit hru s učením o recyklaci. Set s padákem o průměru 3 metry je ideální pro mateřské...
Senzorická animační guma v barvách duhy je ideálním nástrojem pro hraní ve skupině. Pomáhá vytvářet kruh během výuky. Doporučujeme zejména všem učitelům, pečovatelům a...
Podlahové podložky Emoce z eko-kůže jsou ideálním nástrojem pro rozvoj emoční inteligence dětí. Pomozte dětem identifikovat a pojmenovávat různé emoce. Sada obsahuje šest...
Podlahové textilní podložky Emoce jsou ideálním nástrojem pro rozvoj emoční inteligence dětí. Pomozte dětem identifikovat a pojmenovávat různé emoce. Sada obsahuje šest...
Chcete dětem přiblížit hudební svět zábavnou formou? Podlahové podložky s vyobrazením notové osnovy C dur s houslovým klíčem jsou skvělým pomocníkem pro hravé učení hudebních...
Odolný vzdělávací padák Mapa světa s 12 úchyty. Na celý povrch lze umístit 30 zvířátek na suchý zip.
106 pastelových dílků oblíbené magnetické stavebnice Connetix, ze kterých děti poskládají úžasné kuličkové dráhy popřípadě s nimi mohou doplnit jakoukoliv další sadu...
Hraní s hracími kostkami nikdy nebylo zábavnější! Místo klasického vrhání stačí nádobkou jen zatřást nebo stlačit "mixer", který kostkou sám zamíchá. Využijete při společenských...
Větší gumový hopík s barevnými stuhami, ze kterého budou děti nadšené! Ideální na doma, na ven i na cesty pro zahnání nudy ;)
Tato sada kostek MathLink je ideální pro učení ve třídě i doma- Děti vytvářejí své vlastní číselné bloky jedenáct až dvacet a dělají spoustu zábavných matematických činností,...


